Sunday, October 14, 2007

WEEKEND CAT BLOGGING #123

This week, the kind Sher and the gorgeous Upsie at "What Did You Eat?" (USA) are happy to announce that they are hosting Weekend Cat Blogging #123...

To submit your kitty picture(s), you can either leave a message in their blog's comment section (with your permalinks) or contact them via e-mail without forgetting to give all the needed informations.

Once again, Maruschka has woken me up this morning with her "yodel".
She vocalizes in such a loud and agressive way that it's difficult not to wake up and start the day on an angry modus!
I tried my best not to hear her nasty yammering, but she made me ever so angry that I could not go back to sleep.
This cat is a real dictator!!!

(Pumpkin - Picture by Jessica at "In Search Of Dessert")

A thought for the cute little Pumpkin who left this world (at the age of ~7 weeks) in a tragic way, before she could even reach adulthood.
May you rest in peace sweet darling.
I loved you...

17 comments:

  1. Oh... je craque pour le petit chaton d'en bas... il est vraiment trop mignon !

    ReplyDelete
  2. NATALIA: Oui, Pumpkin était trop mignonne, mais elle nous a quitté (pour le paradis des chats) cette semaine :-((((!

    ReplyDelete
  3. Je compatis pour la perte de ce chaton si mignon, je pense aussi à ma petite Maya qui me manque énormément !
    Bon dimanche à toi, bises !

    ReplyDelete
  4. Oh, Upsie cries and wakes me up too! It can be very upsetting because my brain needs more sleep. She sure does look sweet in those pictures.

    I'm so sorry to learn about little Pumpkin.

    ReplyDelete
  5. Trop sympa ces 2 chats!! mon chat me réveille aussi tous les matins!elle fait preuve d'un trésor d'imagination pour varier les façons de me réveiller:en douceur,calinement,brutalement.Et si elle n y arrive pas......elle essaie ensuite de réveiller yan.
    Bonne journée.

    ReplyDelete
  6. Elle était trop mimi !
    Je comprends ta peine...
    Bon Dimanche !

    ReplyDelete
  7. LOL! Adorable!

    Paz

    ReplyDelete
  8. les chats sont de petits tyrans parfois, ici c'est Coca le monstre qui réveille toute la maison !
    pauvre petite boule de poil, tragique tu dis ?? je n'ose y penser ç afait frémir
    Une pensée aussi pour Maya qui va surement adopter pumpkin au paradis des chats

    ReplyDelete
  9. Trop mimi le petit dernier

    ReplyDelete
  10. Il super craquant le bébé chat, on a envie de le serrer bien fort dans les bras.
    Bisous et bonne soirée, Doria

    ReplyDelete
  11. d'après les com, je vois que tu as perdu ton chat!! pauvre rosa!! jete comprend si bien!! la peine passera avec le temsp!! je t'embrasse!! biiiises micky

    ReplyDelete
  12. GUYLAINE: Je suis sûre que Maya te manque... Bises!

    SHER: Thanks, Sher! Yes, alarm clock kitties are tiring ;-P...

    COCO CHANTERELLE: Merci! Oui, quelle imagination!!! Bonne journée à toi aussi!

    SYLVIE: Merci! Bon début de semaine...

    PAZ: Thanks ;-P!!!

    BRIGITTEGUYANE: Tu peux le dire!!! Ils peuvent se comporter comme de vrais petits monstres!
    Oui, Pumpkin, le chat d'une amie, est mort après un accident domestique tragique... J'espère qu'elle a rejoint Maya au paradis des chats.

    EGLANTINE: Merci!...

    DORIA: Pumpkin était trop mignonne et si douce... Bises!

    MICKYMATH: En fait, c'était le bébé chat d'une amie... J'aurais voulu l'adopter, mais avec mes 2 autres chats c'était pas possible. Bises!

    TARZILE: Oui, bisous à ce petit bébé si mignon...

    ReplyDelete
  13. Maruschka has that innocent expression on her furry little face...you'd never know from the photo that she was a meowing menace in the mornings! :-)

    ReplyDelete
  14. Il était trop mignon ce petit chaton!

    ReplyDelete
  15. oh please Maruschka just because we can't hang around with our bellies exposed all day doesn't mean us humans don't need our sleep! your so cute tho (grins)

    ReplyDelete
  16. BELINDA: They know how to look innocent when, in fact, they are "monsters" ;-P!!!

    CHRIS: Oui :-(.....

    ARIA: Thanks! What can we do? We are slaves ;-P...

    ReplyDelete